Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 22 Oktober 2012

AJAIBKAH MATA AKU..

Minggu nie mmg aku rasa pelik sikit... ajaibkah mata aku... dulu masa umur aku dlm 5 -12 thn mmg ada nmpk gak lembaga tu... adakah perasaan aku jea sebenarnya... entah kenapa mgu nie dia dtg lg..hahaha. semalam dlm jam 12.30 am mcm tu. aku terperasan lg.. tp kenapa aku sendiri x rasa seram atau gentar...? mungkin khayalan aku sebab terlalu letih memandangkan kerja byk..

subhanallah

Mungkin takdir kuasa Allah nk memberitahu aku sesuatu dlm rumah tu....pelik jgk. masalahnya aku sendiri x rasa apa2 pn. Nak bagitahu orang takut nanti orang tak percaya.. mungkin ada sebab kot.. PELIKK..PELIKK...


Aminn...

Isnin, 1 Oktober 2012

Bertunang sudah anak saudara aku...

Khamis minggu lepas anak saudara kedua aku bertunang. Classs kO Na langkah bendul kakak dan Aunty ko!! Wah meriah jugak la, buat kat rumah dia orang nun di utara sana. aku nie bila pulakkan. hahaha..... Sampai jea family aku kat rumah dia orang terus menuju ke dapur.. pakat2 jadi chef maklum la sebelum nie pernah buat catering..Laa sgt!.hahahaha....sampai orang kampung situ terkejut.. ayah aku pun mcm biasa la pegang jawatan ketua chep bkn chip. hehehe... 

Walaupun aku x pergi masa majlis tu, tp tetap ada tugas yang perlu aku lakukan, iaitu buat satu hiasan hantaran.. nie semua idea mak aku la.. kena buat terung dengan telur itik..huhu.... awal pg aku bangun da kena buat kja..mujur ada abang aku tolong aku buat hantaran..hihih.. tQ B'ly.. pasni kalo aku tunang jangan lupa tolong buat sma yea.. kesian dia sanggup mintak cuti keja sebab nk meriahkan majlis. 

Ayah aku kata mujur sempat masak baru dia orang sampai, kalo tak malu la kami. hahaha... pukul 11 pg acara dimulakan tamat sejam selepas itu dengan wang hantaran ditetapkan sebanyak RM7,584.00. Idea sapa ntah 7584 tu.. Pasnie aku kena ready utk hantaran yang lebih menarik lagi.. nk kena reseach lg. Silap2 boleh buka kedai hantaran pulak nnt.hahahah...buat mak dan ayah tunggu la bakal dapat cicit. murah rezeki hendak-Nya. amin.



So semoga ikatan pertunangan Na & Ikram akan terjalin sehingga sah bergelar suami isteri... hitung secara kasar mungkin bln 3 thn depan baru nk buat kenduri kahwin....mengikut ayah yg bg tau...
 Bersabar la yea jangan gelojoh, korang muda lagi...hihihi...:p