Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 20 September 2013

Pet kesayangan dah diternak...

ARNAB SEPASANG DAH DITEMUI......

       Alhamdulillah....arnab tu telah dihadiahkan oleh kakak aku...dia suruh aku bela....sukanya.....  apa lagi berbahagia laa..aku dengan pet kesayangan...... sekarang dah genap 3 bulan aku jaga......comelnya putih2.... hari2 aku tengok belai mika berdua...sukanya.....

      Awal bulan 9 hari tu aku dah terima 2 ekor anak dia tapi tak berkesempatan menimangnya...meninggal dunia SEBAB  aku tak dapat menyambutnya dah awal pagi...aku tidur jea la...sampai jea pagi p tengok kat sangkarnya terbungkang 2 ekor anak dia yang dah meninggal...mungkin kesejukan....

      Sedih...sedih,,...sangatttt........kesian...kesian....sampai 3 hari aku meratap...huhuhuh...........  mak aku cakap..... eh...gila ka apa......huuhuhuhuh...hahahahaha...hihihiheehehe...

insyaalllah ada rezki lagi aku dapat menimang lagi ujung bulan depan pulak....harap2 termakbul la nak dapat anak2 baru... amin...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan