Jumaat, 20 September 2013

Pet kesayangan dah diternak...

ARNAB SEPASANG DAH DITEMUI......

       Alhamdulillah....arnab tu telah dihadiahkan oleh kakak aku...dia suruh aku bela....sukanya.....  apa lagi berbahagia laa..aku dengan pet kesayangan...... sekarang dah genap 3 bulan aku jaga......comelnya putih2.... hari2 aku tengok belai mika berdua...sukanya.....

      Awal bulan 9 hari tu aku dah terima 2 ekor anak dia tapi tak berkesempatan menimangnya...meninggal dunia SEBAB  aku tak dapat menyambutnya dah awal pagi...aku tidur jea la...sampai jea pagi p tengok kat sangkarnya terbungkang 2 ekor anak dia yang dah meninggal...mungkin kesejukan....

      Sedih...sedih,,...sangatttt........kesian...kesian....sampai 3 hari aku meratap...huhuhuh...........  mak aku cakap..... eh...gila ka apa......huuhuhuhuh...hahahahaha...hihihiheehehe...

insyaalllah ada rezki lagi aku dapat menimang lagi ujung bulan depan pulak....harap2 termakbul la nak dapat anak2 baru... amin...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan